رویدادها آرشیو خبر ها
حمایت رونالدو از بوفون؛ او چیزی دارد كه دیگران ندارند

حمایت رونالدو از بوفون؛ او چیزی دارد كه دیگران ندارند

 

هر قدر در آخرین سالهای فوتبالش سلطان بلامنازغ دروازه‌ها است و نمایش‌های غیرقابل انكارش همه را محكوم به تحسین كرده است اما ثانیه‌های دشوار واپسین رقص‌هایش بیش از هرچیز دیگر دلدادگانش را غمگین می‌كند. شكست سه بر صفر ایتالیایِ ونتورا مقابل تیم ملی اسپانیا فارغ از هر چیز دیگر می‌تواند غرور اسطوره تمام نشدنی جهان فوتبال و هوادارانش را جریحه‌دار كند.

 

 

رونالدو (لوئیز نازاریا دلیما) ستاره فراموش‌نشدنی تیم ملی برزیل كه 6 سال از دوران فوتبالش را در تیم‌های اینتر و میلان سپری كرده، در این لحظاتِ دشوار به یاری رقیب سابقش در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا آمده و در گفتگو با روزنامه «لاگاتزتا دلو اسپورت» به تمجید جی‌جی بوفون پرداخته است:

 

بوفون یك پدیده در دنیای فوتبال است. هر وقت چهره‌ و یا بازی‌اش را می‌بینم انرژی خوبی به من دست می‌دهد. لبخندِ توأم با اطمینان و آرامشش هرگز از چهره‌اش محو نمی‌شود. او كسی است كه به تیم‌هایی كه در آن بازی می‌كند حس امنیتی فوق‌العاده می‌دهد. بوفون كاریزمای خارق‌العاده‌ای دارد؛ او می‌تواند با چشمان و نگاه نافذش حرف بزند، بازیكن مقابلش را برانداز و سرانجام تحت كنترل خودش دربیاورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: